Humlan och dear john

I fredags blev det en snabbis till stranden och sen hem igen, va ingen jätte värme direkt:P Sen på kvällen åkte vi till grönan för att se mando diao och sen vidare till någon krog vid slussen. Mycket mys och lugn kväll:)

Igår gick jag upp vid sju tiden för att åka till farmor. Vi va ute i deras sommar stuga hela dagen, super mysigt :) Och sen åkte jag hem och passade barn (inte dom i min familj utan andra). Kollade film och läste hela kvällen. Rätt mysigt och välbehövligt om jag ska va ärlig.

Nu håller jag på att göra vid mig och sen bär det av in till stan och först humlan för picknick och sen på bio vid 6-tiden för att se dear John. Jag och Linn kommer böla sönder:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0