I'm going crazy now

Sitter hemma hos Linn nu, taxin hämtar oss om 20 min. Då blir det utgång på grodan sergel (antagligen) med fler som vi ska träffa upp vid halv elva vid sergels torg. Blir antagligen en krog innan grodan då. Har haft super mys med Linn ikv. Hon har fixat mitt hår och smink och jag är verkligen kär! Älskar verkligen frisyren:D
Nä nu ska vi dansa i takt med musiken vi spelar innan det är dags att bege sig :D



Min (fulla) räddande ängel Linn i Stockholm kommer att göra min kväll oförglömmig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag love you honey, and I mean it babe <3 klick klick! vad vore jag utan dig, ingenting! Skånginen och kalmariten <3

2010-06-11 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0