missing you

Jag har för första gången på länge svårt för att uttrycka mig i ord. Får inte fram det jag vill ha sagt utan snubblar istället på orden när jag ska försöka pressa fram dom. Jag är inte van vid att inte få sagt det jag vill, detta är en ny sak för mig. Vet inte ens vad det beror på, kanske rädsla ännu en gång? Jag kanske är rädd för att orden ska vändas mot mig ist för till min fördel. Har det alltid varit såhär svårt? Misstänker att en av sakerna jag vill ha sagt är att jag saknar dig. Vet inte vad det betyder för dig egentligen men hoppas på att du saknar mig med och att det hela betyder samma sak för dig som det gör för mig.

Nä nu ska jag gå och beundra kläderna jag köpte igår då jag har så ont om kläder *host*.
Sen ska jag bara ta det lungt och kolla tv, är tyvärr sjuker idag :( Feber, ont i huvudet och hosta. Blärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0