skratt som ekar

Har precis varit en runda på stan med Linn (mycket förvånade över att jag träffat henne? :P ) Va på jakt efter ett jätte sött volanglinne från hm men dom hade såklart inte den färgen jag ville ha så fick bli utan. Men fick handlat en nu plånbok plus så fixade vi en ram till tavlan jag fick av Linn för någon vecka sen:D Har en omgång tvätt i maskinen, blommorna ska vattnas och sen ska tvillingarna plus en kompis hämtas vid tre. Ikv ska jag passa Mixie och Ted med, så blir massor med barn idag :D

Just det har bokat min biljett hem den 23 Juni så är hemma vid ca fem tiden. Sen är jag hemma i ungefär 6 veckor så ska försöka träffa så många som möjligt av alla er underbara, sakande där hemma:)


Bjuder på en bild på hur tavlan blev. Älskar hur somriga dom ser ut, älskar glädjen bilderna utstrålar. Oh, blev super glad för den. Tack igen Linn <3

Texten under är min blivande andre tattuering, systern min sjöng orden för mig på min student och nu vill jag alltid bära dom med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0