...smällt samman som smör

Jag och Linn har börjat skämta om att vi sitter ihop som klister och i lördags kom Micke med kommentaren "Linn och du har verkligen smällt samman som smör". Är väl så helt enkelt:P Men det jag ville säga är att jag är super glad att jag hittade en person här uppe som jag klickade med så bra. Jag menar vad hade jag gjort utan dig Linn här uppe? Antagligen haft väldigt tråkigt:P Vi har redan hunnit hitta på massor här uppe så som gröna lund, skansen, stan och humlan och mer ska det bli. Tyvärr blir det ju ett uppehåll nu i sommar då båda har semester och ska vara hemma. Får väl hoppas på att det blir som här uppe, att vi ringer varandra typ var 20 minut när vi inte är med varandra:P Kan väl säga att jag hittat en äkta vän i tjejen från kalmar. Som sagt, ville bara säga tack Linn för att du förgyller mina dagar här i Stockholm.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0