Stop

Ja ibland tar allt bara stop. Trots tron och hoppet så tar det ibland bara stop. Man vet inte riktigt hur man ska ta sig vidare på sin väg. Detta hände mig igår kväll. Och det hela blev så himla mycket "bättre" av att killen i huset bredvid hade student fest för sin klass med högtalare som snarare hade passat på en konsert till fyra i morse. Detta resulterade i väldigt lite och dålig sömn för min del. Men upp vid 10 på med träningskläderna och sen ut för att jogga/gå en runda på ca 40 min för att skingra tankarna. Känner mig ganska stolt över mig själv faktiskt. Sen har spenderat dagen genom att tvätta, stryka och göra läxor med det äldsta barnet. Har faktiskt lyckats skildra mina tankar rätt bra. Dock måste jag komma på en lösning med, den kanske kommer ikv. Får hoppas på det iaf. Nä nu ska jag stryka lite till och sen bär det av för att titta på tvillingarnas melodifestival som dom har på skolan. Ska bli riktigt kul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0