Stranden?

Idag har det hunnits med en del, tex har jag strykit och tvättat:P
Nu tänker jag ta det lite lungt innan caroline kommer hem om ca 50 min.
Sen sitter jag och funderar på om jag ska ta med alla barnen till stranden vid två tiden. Är det verkligen tillräckligt bra väder? Visst solen är framme men det blåser. Aja jag har ju lovat dom så kan ju iaf åka dit en snabbis om inte annat. Dom vill ju så gärna bada fast det är kallt som tusan och fötterna domnar av bara man nuddar vattnet (testade igår).

Sen ikv bjuds det på mando diao på grönan, ska bli riktigt skoj faktiskt :)
Ne nu kallar boken och sängen en liten stund:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 02:40:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0