tårar eller regnet?

Så faller regnet utanför fönstret även här i stockholm eller är det bara jag som inbillar mig? Kanske bara är mitt inre som framkallar regn? Eller nä, det smattrar rätt bra mot rutan så måste vara regn.
Så är det väl bestämt, bestämt att jag inte kommer hem nästa helg. Jag missar både Min kusins och en av mina närmsta kompisars student. Det är inte okej. Men det kostar 1000 kr om jag ska åka fram och tillbaka och det lär jag ju behöva. Och sen ska jag hem igen i slutet av vecka 25. Oh, jag vill inte missa studenterna.
Jag saknar er där hemma ska ni veta. Även fast jag älskar mitt liv här uppe och verkligen trivs som fisken i vattnet så är det ni där hemma som alltid kommer att vara just "hemma", det är ni som är tryggheten.
Ni finns ständigt i mina tankar ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0