we love summer!

Oh jag verkligen älskar sommaren. Finns det något härligare än att spendera dagarna på stranden och kvällarna med skratt? Tror faktiskt inte det. Och visst är det så att det känns som alla blir på bättre humör när solen tittar fram, nu är det inte bara jag som går med ett fånigt leende på läpparna hela tiden längre.

Har nyss kommit hem från stranden där jag va med mamma och syster och mammas kompis. Blev även hämtad av Ida för att åka och ha picknik med henne och Maja så åkte ner till Trelleborg med dom några timmar innan Ida körde tbx mig till stranden. Spelade strandtennis med syster, gick sådär. Höll på att skjuta killen bakom mig i huvudet, hur jag nu lyckades med det :P
Nu är jag ny duschad och ska göra vid mig för sen ska jag, mamma, syster och mammas kompis in och äta på restaurang i malmö. Mums!
Efter restaurangen blir det nog bara hem och sova för min del då jag börjar jobba på ett dagis imorgon 07.30. Förstår inte riktigt hur jag ska komma upp men det löser sig förhoppningsvis :P

Nä nu ska jag smörja in min solbrända kropp och få på mig kläder. Jag säger det igen, jag verkligen älskar sommaren och allt som hör den till:D



Jag och min älskade lillasyster på midsommar <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är allt bra du <3

2010-07-11 @ 18:10:47
URL: http://www.alittlelife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0