Don´t speak

Så har ännu en helg gått. Helgen som gått har bjudit på besök från västerås, mys och film. Va även en runda på stan där det inhandlades en stickad tjocktröja, en vanlig långärmad t-shirt och ett par skor. Allt för under 600 kr, jag är hel nöjd:D

Pratade med Mill innan idag och planeringen för slutet av veckan är i full gång :D Kommer bli så sjukt mycket mys och äckligt skoj kan jag säga. Det börjar på torsdagen då hon kommer hit och vi ska käka och ha one tree hill maraton. Sen ska hon även sova här och på fredagen fortsätter vi med oth och sen på kvällen blir det "baröppning". Yeah, bra början på en bra helg måste jag säga :D 

Sen har även planer börjat smidas för påsken och veckan efter påsk. Finns en hel del planerat och en del som är lite oklart fortfarande. Men jag har en sak som jag verkligen längtar till, en speciell sak som kan bli så jäkla bra! Jag håller tummar och tår kan jag ju lätt säga :D  

Just det har även fått tid till magnetröntgen med mitt ben så ska dit den 30 mars, skönt att äntligen få ett svar.

Jag är trött på allt negativt och jag tänker stänga av det nu, tänker du fortsätta så visst varsegod. Jag orkar inte ens bry mig längre, bara du som är pinsam i slutet. Men för min del kommer du nu att vara tyst så för din egen skull, säg inte ens något.  

Nä nu väntar jag på att Mill ska ringa så vi kan skvallra lite sen ska jag krypa ner i sängen med godis och kolla film. Perfekt och mysig avslutning på den här helgen :)



Jag är lycklig, inget negativt och nu ser vi framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0