Du har ett sätt..

What good is a life
With no one to share
The light of the moon
The honor of a swear
we could try to live the way of which you speak
Taste the milk of your mother earth's love
Spread the word of consciousness you see
We are everything we need



Ny duschad och snart redo för bio med bland annat Emelie ikv :)
Innan det bär av in till stan måste jag dock packa klart väskan då jag beger mig hemmifrån imorgon vid typ 9.00 tiden. Ska bli kul med bio ikv, sitta i mörkret och kolla på en (förhoppningsvis) bra film. Sist va det snabba cash som visades när jag satt där. Dock tror jag inte idag kommer bli lika "mysigt" idag då sällskapet inte är det samma men det är smällar man får ta :P Tror dessutom det kan bli riktigt trevligt ändå :D Nä som sagt håret borde torkas och plattas, sminket ska på och bilen ska hämtas.

Som jag nämnt så många gånger innan blir det Göteborg i helgen så uppdateringen blir väl som den blir men jag ska lova att jag kommer ha skoj! Har dock lite smått ångest över min väska (a) den är typ halv full och hälften av min garerob är ute på golvet. Att det alltid ska vara så svårt att veta vad man ska ha på sig, eller så är det bara jag som tycker det. Har kanske helt enkelt för mycket att välja på , fast nä förresten man kan inte ha för mycket kläder:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0