Egen tid

Börjar jobba 15 idag och ska jobba till 18 och eftersom jag inte hade något planerat innan passar jag på att ta lite egen tid. Tycker det är viktigt att ta hand om sig själv så började med en lång varm dusch med peeling sen fortsatte jag med en ansiktsmask frå nivea. Verkligen super mys. Nu har jag filat lite på naglarna och snart ska de målas. Önskar bara att jag hade kunnat springa en runda med men det får vi ta när benet blir bra. Har även kommit fram till att en klipp och färgningstid borde bokas. Jag hoppas bara på att jag kommer kunna få den färgen jag vill och vill inte testa mer hemma då det blivit mörkare båda gångerna jag försökt få det ljusare:P Ne nu ska jag fortsätta att njuta av musik och ta det lungt för sen blir det jobb i tre timmar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0