Forever young

Så har man fått en hel del gjort idag med då. Har blandannat varit hos tandläkaren , två gånger :P Först kollade de på min mjölktand (ja jag har en mjölktand kvar) men bestämde sig för att den sitter bra där den sitter och att om jag bara sköter den kommer den sitta där hela livet, skönt att höra så jag slipper va tandlös där jag har den:D Sen gjorde jag en undersökning för att kunna ta reda på i vilken premiegrupp jag ska vara där jag tecknade försäkring vilket man måste göra det året man fyller 20. Jag hade tur för jag hade fina tänder och va därför i den bästa och billigaste premiegruppen:)

Efter det åkte jag hem och la mig en stund och sen började jag ringa runt, dels på jakt efter jobb, dels till min jobbcoach och dels ett till samtal som jag inte tänker nämna just nu :P

Nu har jag precis varit inne på studera och sökt två utbildningar till hösten. Båda utbildningar hade med ledarskap att göra och verkade väldigt intresserade. Nu får vi bara hålla tummarna på att jag kommer in, om jag inte ångrar mig vill säga :P

Usch finns verkligen en hel del som måste skötas som tex försäkringar , utbildningar och räkningar som ska betalas. Tänk om man alltid kunde vara liten och låta alla andra sköta dessa saker åt en. Fast ifs, några av sakerna är faktiskt rätt spännande, tex utbildningar. Ska bli kul att se var man står om 10 år. Man har ju sina drömmar måste jag säga :D

Ne nu kallar verkligheten, ett stökigt rum och jobb som ska sökas.

Kommentarer
Postat av: Krille.P

Haha, försäkring :O



Låter lite rikemans, inte nått som jag skaffat för mina tänder :S



Hehe :P



Kram på dig!

2010-03-18 @ 00:15:52
Postat av: Amanda

Haha e väl lika bra att ha de, skulle något hända så tjänar man ju på det :) Och man behöver inte betala för varje besök utan man betalar försäkringen bara :P

2010-03-21 @ 18:58:11
URL: http://linaamandakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0