Girl power!

Min helg började igår vid 11.30 tiden då Mira hämtade upp mig och mina två nya bästisar, kryckorna. Det blev lunch på jenssens vilket var väldigt mumsigt och sen en runda på stan. Hittade en hel del skoj men köpte inget. Efter stan åkte jag till sjukhuset för att hälsa på Ewa även Hanna var där så vi bestämde att så fort Ewa är frisk blir det Jenssens (då Ewa aldrig ätit där vilket är galet!) och bio. Jag längtar till denna dag kan jag säga! När jag varit på sjukhuset 1,5 timmar åkte jag bussen direkt ner till Höllviken och hem till Ida där Vicky senare hämtade oss för att åka hem till henne ist. Där blev det månadens godaste mat :D Blev sallad, vitlöksstekta räkor och bröd som vi doppade i sås och sen till efterrätt blev det fruktsallad med någon färskost som smakade vanlig. Sjukt nyttiga va vi och det lär ätas igen för som sagt det var lätt iaf den här månadens godaste mat, kanske tillochmed årets!

Vid tolv tiden åkte jag och Ida hem till mig för att sova och idag åkte vi in till stan vid halv tolv. Handlade faktiskt idag, en riktigt snygg svart kjol från hm för endast 50 kr :P Ibland blir man riktigt glad för det lilla ska jag säga.
Än så länge har alltså helgen ändast bestått av att träffa några av mina underbara flickor, girl power!

Men nu blir det snart ändring på det för ska göra vid mig nu och sen bär det av till Svedala och 25 års fest :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0