Göteborg!

Jag kommer imorgon att åka upp till Göteborg för att träffa underbara Cecilia. Tihi ska bli så skoj så. Har ju inte träffats sen i December när hon var nere och jag har ju faktiskt aldrig varit uppe hos henne så ska bli kul att se hur hon har det :)

Jag hoppas på fin fint väder så man kan va ute och röra på sig i det underbara Göteborg!
Så min helg kommer jag spendera i Göteborg, med frugan. Låter underbart va :D

Ne nu måste jag nog packa :P Kan vara rätt bra om jag får med mig lite kläder så jag har något att sätta på mig, frågan är bara om kryckorna ska med eller inte. Hm får nog bli ett nej på den punkten :D




En bild från i sommras på Cecilia och mig när vi var på väg till Millennium:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0