Göteborgare och Smålänningar

Skulle som jag tidigare nämnt bli en cider igår kväll dock ledde den cidern till en mindre utgång till Olearys där det var ladiesnight. Dörrvakten medelade snabbt att där skulle va blandannat manlig strippa så vi tog vårt pick och pack och gick och satte oss. Det dröjde inte länge innan vi fick sällskap från ett härligt gäng smålänningar med Jonas i täten. Kvällen var med andra ord väldigt lyckad och bjöd på göteborgare, smålänningar, manlig strippa och en märklig kvinna som däckade på golvet efter ett dans försök med Jonas.

På tal om dans så bjöds det faktiskt på en hel del av det igår kväll och eftersom mitt ben inte gjorde så "jätte" ont så dansade jag på med världens största leende. Bilder kanske jag bjuder på senare när jag lagt upp dom på datan mot Cecilas vilja :P

Vi kom ju på att klockan ställdes fram en timme inatt och detta ledde till att vi kom hem halv 5 inatt, jäkla tur att bussarna inte ställde om sig för då hade vi snällt fått vänta två timmar till nästa. Räckte gott och väl med halvtimmen vi fick vänta på mc donalds tycker jag:P

Ne nu ska jag umgås med frugan de sista timmarna innan mitt tåg går hem 20 i 6 ikv. Blir hämtad av mamma på centralen vilket är skönt så man slipper ta bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0