Håll tummarna!

Kom precis hem från min jobbcoach. Hon fick läsa ett cv som jag skickade iväg tidigare i veckan och hon var väldigt posetiv och tror verkligen att de ska höra av sig i nästa vecka då de ska börja kalla till intervjuer. Så hon passade på att intervju träna lite med mig också vilket gick utmärkt och nu hoppas jag bara ännu mer (om det ens är möjligt) på att de ska höra av sig. Jag är verkligen taggad och vill verkligen ha det här jobbet, det hade passat mig perfekt!

Påvägen hem gick jag inom banken och fixade med min internetbank som av någon anledning har lagt av, antagligen för att jag haft datan på lagning och att dom där nollställde den. Men nu är det fixat iaf så jag kan hålla koll på de lilla jag har där :P

När jag kom ut från banken fick jag ett samtal från min sjukgymnast som nu ska skicka vidare mig till en läkare för att kolla benet. Kom blir en lång väg innan man exakt kommer veta vad problemet är men det är det värt så länge det blir bra :D

När man kom hem ringde man ett samtal som jag verkligen håller tummarna för. Hon pratade på i andra änden så man kan ju hoppas på att hon är med och drar i trådarna :P

Nu ska jag ta och plocka undan lite på rummet och bland mina kläder med musiken på högsta volym.  
Känns verkligen som man har fått ut en del av den här dagen. Nu håller jag bara tummarna på att allt går vägen och jag får precis som jag vill :D Så jag ber er med, Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0