I hate this part

Hur tråkigt är det inte att bara gå hemma hela dagarna?
Börjar bli så sjukt trött på det. Tryckte iaf ut lite cv idag så ska få ut dom imorgon.
Håll tummarna för mig för jag känner på mig att där ute någonstans kan jag göra riktigt stor nytta.

Har dessutom fått tänka om lite då det gäller utbildning till hösten eftersom jag som det ser ut nu inte kommer kunna träna upp mig själv och mitt ben i tid för uttagningarna till polishögskolan och polisförberedande.
Sjukt surt men har hittat en del andra intressanta utbildningar idag som jag ska söka ist så får hoppas på att man kommer in där ist.

Utöver det så har jag även tittat lite lägenheter idag och kan lova att så fort jag har en inkomst så har jag även en lägenhet. Håller speciellt tummarna för två olika men får se vad tiden säger om den saken.

Som sagt tre stora saker som saknas i mitt liv just nu men snart e de där, snarare än vad jag vågar hoppas på. Jag ska nå dit och få alla tre. Jag nöjer mig inte med det lilla om man säger så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0