Life is life

Ja då var man hemma i skåne igen, kom hem vid nio tiden i söndags kväll. Blev bara filmtittandes och sen sängen då. Igår var det stan en runda med mamma och syster där jag fick handlat yttligare en bikini har väl kanske 10-15 st nu, filmmys och sen träffade jag Christian. Vi var ute och gick och fick snackat en hel del skit som vanligt.

Idag är det magnetröntgen på mitt ben som står på schemat, får se hur det går men lär ju ändå inte få något svar idag.

Känns som min värld rasat , massa oväntat har hänt och där är förklarningen till varför jag så spontant åkte upp till Göteborg. Visserligen var ju det för att jag ville till frugan med ;) Är som jag sa till Camilla igår, det finns en väg där ute som jag ska hitta och följa men just nu är den osynlig och jag ser en annan som jag ser och hellre vill följa. Men jag får ta en timme i taget och försöka bygga upp saker och ting. Min tur kanske började vända igår när jag fick ett vikariat på en förskola under två veckor i sommar. Jag hoppas bara turen fortsätter idag, imorgon, på torsdag och resten av tiden. Men som sagt jag ska ta en timme åt gången, skynda långsamt och sen får vi se vad min tur har att komma med.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

kloka ord!:)

2010-03-31 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0