Piff och Puff!

Anlände som sagt till Göteborg igår vid ett tiden. Åkte hem till Cecilia då sen vidare för att handla mat. Under maten blev det en hel del skratt och flumm. Cecilia döpte om oss till Piff och Puff men va snabb med att passa Piff då konstaterade jag och hennes syster dock att Piff har något fel i huvudet :P Dagen avslutades med filmmys och massa skratt med ett härligt gäng göteborgare!

Vid 12 tiden idag åkte vi in till nordstan där vi träffade min pappa och hans tjej. Blev en fika och en runda i affärer, blev dock bara två par strumbyxor för min del:P När vi kom hem kollade vi på dace flick, sjuk film måste jag säga men den leder till en hel del skratt. Varnar dock för att den är väldigt överdriven!

Nu håller frugan på att laga mat till oss, mums! Det blir kycklinggryta med ris och sallad. Efter det blir det nog lite fix för sen ikv bär det av ner till någon bar eller likande för en cider eller två :P

Nä nu kallar maten och min fru :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0