P.S I love you

Visst måste filmen P.S I love you vara en av vår tids bästa kärleksfilmer, iaf jag tycker det. En film med budskap, skratt, tårar, vännskap, kärlek och underbar musik. Kan man be om mer av en film ? Nä jag tror faktiskt inte det och just därför fick just den filmen förgylla min torsdags kväll. Klarade mig dessutom från tårar den här gången, det var första gången det hände och har sett filmen ett par gånger om man säger så. Men jag menar, hur kan man egentligen undvika att fälla en tår till den här hjärtgripande, sorgliga men ändå så lyckliga film. Hur kan man undvika att sitta och undra när nästa brev kommer eller hur kan man stoppa det stora leendet på ens läppar när Holly väl går vidare?



Holly hade dessutom ett underbart vinrött nagellack på sig i några av scenerna som jag blev stört förälskad i, förstår inte hur jag har kunnat missa det tidigare men nu vet jag iaf vad jag ska ge mig ut på jakt efter :P  

Ne nu blir det en stund med mysig musik , målning av naglar (får bli svart den här gången) och sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0