Slöis söndag

Så var även den här helgen slut. Kvällen igår var super trevlig och fylld med prat, skratt och nya bekantskaper, gamla med för den delen.

Idag vaknade man vid sju tiden och mådde rent ut sagt skit. Fick ringt mamma så kom hon över och mötte mig så gick vi hem till henne och jag kröp ner i min säng där ist. Efter ett tag lyckades jag somna om och sen sov jag till strax innan 12 sen blev det frulle och bara tv hela dagen.

Rätt skönt att bara ta det lungt men dagen började ju verkligen inte på bästa sätt..

Hade jag fått bestämma den här dagen hade den varit helt annorlunda men tyvärr får vi ju inte bestämma allt här i världen utan vissa saker är bara att acceptera och det var vad jag fick göra idag.

Nu blir det till att titta på Wallander och sen sova.



Tiden med dig har så här långt varit ett lyckorus och det kommer det fortsätta att vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0