Svarta naglar och hög musik

Ja, det är precis så jag avslutar min tisdags kväll. Har nyss målat naglarna svarta och musiken står på ganska hög volym trots att klockan börjar bli mycket. Tidigare ikv blev det en snabbis på ikea med pappa, städning och sortering på rummet och även en del fixandes med mitt cv och personliga brev som jag ska skicka iväg imorgon, håll tummarna för det gör jag!

Imorgon har jag ställt klockan , för en gångs skull, tänkte ta det sista stöket här hemma innan det är dags att fika med Emelie vid 12 tiden. Ska bli super trevligt att träffa henne igen då det var så längesen sist :(.

Ne nu kallar sängen så får väl ta och krypa ner där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0