Cola & Kak monster

Under kvällen har jag dels gått en runda sen även myst framför tvn med cola och kakor. Fick bli choklad kakor och vanlijdrömmar. Mums säger jag bara :) Är sedan innan beroende av cola och nu på senaste dar har jag kännt suget efter kakor. Jag menar kakor av alla saker? Haha, ja vi har väl alla våra konstigheter :P

Nu funderar jag på om det börjar bli dags för att sova. Imorgon ska jag fixa lite här hemma. Har nämligen olika saker som ska göras nästan varje dag. Sen ska barnen hämtas vid tre och sen ska vi till stallet då den yngsta tjejen rider. Står även läxläsning på schemat.

Ska även försöka få tag på Linn så vi kan bestämma vilken dag det bli täby centrum och om vi ska hitta på något mer någon dag, detsamma gäller Victoria :)

Känns verkligen super att vara tbx i Stockholm måste jag säga. Men saknar alla er där hemma, mycket ska ni veta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0