Dance with me

Trots att jag är orolig över älskade Ewa som är inlagd känner jag att ett lyckorus är på väg inom mig. Pratade dessutom med Ewa tidigare idag och det var skönt att höra hennes röst, hon kommer att bli frisk från detta med:)

Idag har det varit underbart väder i Stockholm. Så jag och den äldsta flickan har varit ute och gått en runda med hunden, sen hoppade vi studsmatta. Och när tvillingarna kom hem spelade vi uno ute i solen. Sen blev det mat, grillad fläskfile vilket var mums. Vid mat bordet pratade vi även om hur framtiden kommer se ut. Och jag trivs verkligen super bra här och dom trivs med mig så vi bestämde att jag ska stanna, är sagt ett år men vi får se hur länge det blir:D Kommer dock att vara hemma under 6 veckor i sommar med start vecka 26. Kommer även att komma hem en runda till studenterna. Oh, äntligen fick jag mitt stockholms liv som jag snart drömt om i ett år. Och det kunde verkligen inte blivit bättre, är i en underbar familj med helt fantastiska barn som är helt underbart söta!

Känns som massa annat med håller på att lösas upp och bli bättre, som jag nämnde tidigare har jag börjat se en person med helt andra ögon igen och det e verkligen underbart. Känner att jag bara vill le hela tiden, skratta åt allt och det är så otroligt skönt måste jag säga. Livet börjar kännas som en dans som jag verkligen älskar och aldrig vill avsluta. Jag har hittat min väg, min dans. Kan du inte komma och dansa den med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0