full rulle

Idag har det varit ganska mycket full rulle. Mådde dock sådär när jag vaknade, kanske resefeber?
Har iaf hämtat dom sista sakerna hemma hos mamma som ska till pappa, sorterat i mina lådor och plockat undan allt. Ringt runt lite för att fixa lite små saker. Skulle även ha jobbat men det blev inte, däremot har jag packat klart nästan allt. Väskan är dock fortfarande öppen och en del saker ska i men det börjar likna något iaf :P
Nu ska jag kolla tv, packa lite till eller ja allt förutom det som behövs imorgon och sen ska jag hem till mamma en runda då hon köpt kläder till mig som jag ska se om de passar :D

Imorgon ska jag göra klart allt här hemma, stänga väskan och sen bär det av in till stan. Där ska jag träffa Emelie och Camilla och kanske Ida. Blir antagligen utgång för mig och Emelie och sen ska jag sova hos henne för sötnöten ska köra mig till flyget på lördag. Tackar för det raring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0