happy

Idag har varit en bra dag :D
Fick ett trevligt samtal imorse och det blev precis som jag ville, va väl min tur nu:P
Samtalet handlade iaf om att det är tid för mig att åka upp till stockholm igen :D
Är inte säkert hur länge det blir eller något men detta är en chans jag måste ta för min egen skull. Detta är något jag verkligen vill!
Så nu är det dags att packa väskan igen och ännu en gång står man inför det svåra, vad tusan ska man ha med sig? :P

Jag har även jobbat idag men eftersom där inte va så mycket att göra fick jag sluta tidigt. Nu på kvällen har jag kollat greys och plockat undan på mitt rum som verkligen såg ut som jag vet inte vad.
Jag har även planerat morgondagen som bjuder på en runda i stan och fredagen då jag ska träffa iaf Emelie och Camilla och sen kanske Ida med. Mycket trevligt måste jag säga :D

Nä nu kallar nog sängen tror jag bestämt eller en bra film. Hm, svårt beslut:P


Don't care about all the pain in front of me
Cause I'm just trying to be happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0