Jeansskjortan




Har länge pratat om att jag vill ha en snygg jeansskjorta och i torsdags i förra veckan fick jag en av mamma:)
Har lovat Ida att lägga upp bild på den så här kommer två stycken:P
Jag tänker matcha den med antingen svarta jeans så som jag har det på bilden ovan eller ett par lite roligare strumpbyxor, en svart tajt kjol och ett svart linne så man kan ha skjortan både öppen och stängd. Självklart ska smycken vara på med och tror jag satsar mest på snygga armband och en ring. På fötterna kommer nog oftast mina vita converse att sitta :)
Någon annan som har en bra ide på hur man kan matcha jeansskjortan på ett snyggt sätt? :)


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

till jeans ! i know denim på denim, det ser så jävla fel ut..men jag börjar gilla det. ska också fynda en jeansskjorta soon :) <3

2010-05-10 @ 20:31:16
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Emmelie

jätte snyggt att matcha med ett par jeans shorts som inte är i samma färg som jeansskjortan sedan ha skjortan uppknäppt men ett slappt instoppat vitt linne. Jeans på jeans är en hitt man gillar ofta inte de innan man provar senär man fast

2010-05-10 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0