Mad

Oh, är så arg. Varför kan inte saker va lite mer rättvisa? Varför händer allt dig? Varför kan dom inte bara göra dig frisk? Tycker det är så jävla orättvist. Precis när man börjat hoppas på att det värsta är över vänder det igen och du är ännu en gång inlagd. Tycker så synd om dig min vän men jag vet att du är stark och tar dig ur detta med. Vi hjälps åt, tillsammans klarar vi allt. För första gången sen jag kom upp till Stockholm igen önskar jag att jag va hemma, hemma hos dig! Men det går inte just nu. Du får ist hålla skyddsänglen du fick av mig nära hjärtat tills vi ses snart igen när jag kommer hem. I den finns jag, i den finns styrka vännen. Jag vet att det är svårt men du måste vara stark raring! <3



Bli frisk hjärtat <3
Och som jag sagt så många gånger innan, jag kommer alltid att finnas här för dig. Du är en av de starkaste personerna jag känner och jag vet att du kommer fixa det även den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0