nelly.com

Har precis suttit och kollat lite på nellys hemsida dom har ju frifrakt resten av månaden. Pratade lite med Linn samtidigt och som det ser ut nu ska vi slå ihop våra shopping galna huvuden på fredag förmiddag och beställa hem lite :D det som lockar mest för mig är ett par höga svarta skor, ett oversize linne och en svart ganska genomskinlig svart tröja och ett svart flätat armband. Detta kalaset kommer gå på ca 400 kr, billigt va? E nog bara på nelly man kan få tag på så mycket för så lite:P
Skorna kommer att vara super snygga till både jeans och kläningar, lite allt i allo skor och det behöver man alltid.
Oversize linnet tänkte jag väl främst matcha till ett par jeansshorts och/eller min jeansskjorta.
Och tröjan kommer att vara snyggt till både jeans/shorts och min höga svarta kjol alltså en väldigt bra investering som passar till allt ;)
Och armbandet för följa med bara för att jag älskar armband:P
Men som sagt vi får se på fredag vad det blir, får hoppas på att iaf skorna finns kvar då det är dom jag är mest sugen på :D

Nä nu får jag sluta upp med att drömma mig bort i shoppinglandet. Ska snart cykla och hämta Alice på skolan och sen ska jag laga kyckling fajitas tänkte jag:P Hoppas barnen uppskattar det med bara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0