Shopping <3

Jag borde verkligen snart överväga rehab för mina shoppingvanor. Men idag blev det ändå inte så mycket:P.
Ett oversize linne från hm , dock inte hel vitt utan med tryck av Aerosmith på. Blev även en stor ring från hm.
Sen blev det lite nödvändigheter som nagelsax, skoskavsplåster och nylonstrumpor:P
Hade iaf en super trevlig dag med Linn och vi har kommit fram till att alla snygga killar gömmer sig i Täby centrum så nu slipper vi undra var alla snyggingar gömmer sig ;)
Linn shoppade med en hel del idag, mer än mig faktiskt men hon köpte super snygga saker så va kul:D Hon kommer lätt bli snyggast i staden när hon visar sig ute i dom kläderna, graaow;)



Som sagt shoppade mitt kära sällskap en del :D



Dagen till ära bar jag
svarta jeans från espri
gamla ballerina från scorett
vitt t-shirt från hm
och min militärgröna "kavaj" från vila
ringen köptes idag och är från hm
och solbrillorna är även dom från hm:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0