Täby centrum

Idag är det inte lika fint väder som det var igår i Stockholm men här är underbart ändå:D Dagen till ära bjuder på en runda till Täby centrum med Linn. Har inte träffat henne sen dagen innan jag åkte hem får ca en månad sen så ska bli super skoj att träffa henne :D Har ju massor att planera nu med. Jag åker ju hem 6 veckor ungefär med början v 26 men fram till dess ska massor av skoj hinnas med och efter med för den delen :D

Prio ett som det ska letas efter och köpas idag är ett vitt oversize linne, tänkte ha det under min jeansskjorta:D
Sen ska det letas efter lite smycken med, får helt enkelt se vad som hittas.
Och det som inte hittas idag hittas kanske imorgon då jag ska på stan med den äldsta flickan i familjen, eller på lördag då jag och Linn pratar om att gå och sätta oss i kungsträdgården. Förstår ni vilket lyxliv jag har börjar leva och vilket drömjobb jag har :D

Nä nu borde jag nog snart börja bege mig till bussen, tråkigt om jag skulle missa den ju ;)



Jag är helt övertygad över att Linn kommer att förgylla min dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0