äntligen

Har äntligen lyckats uppdatera min iphone, har tagit lite tid då jag inte är så teknisk men bättre sent än aldrig ;)

Va inne i stan innan , fick skor i för tidig julklapp av pappa. Canada snow, beiga. Sjukt sköna, känns som man går på moln plus att dom är varma och läcker inte in. Alltså typ motsatsen till mina andra skor känns det som nu:P

Hade tänkt sova nu fram till någon väcker mig och säger att det är mat.
Sen ska jag se om jag hinner in till Sofia innan vi ska till Mill ikv med en del av tjejerna från gymnasietiden.

Och sen får vi helt enkelt se var kvällen tar oss, vågar inte ens gissa för den senaste tiden har jag verkligen haft super fel med allt jag trott om vad jag ska göra.
But I know what I want ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0