besviken

Besviken, ja det är ett av många ord som förklarar hur jag mår just nu.
Att känna sig nertryckt av en annan människa suger, speciellt då det brukade vara en de närmsta. 
Jag kan nog inte förklara hur jag känner, har typ en klump i magen. 
Vi båda har handlat fel. Ja båda, inte bara du och inte bara jag. Saken förstorades. Detta är inget inlägg där jag tänker ta tbx det jag tidigare skrivit för det står jag för. Och jag står för det som står i mina sms till dig. 
Tex att det är på dagis nivå att ta bort folk från face för att man bråkar medan du kan ha kvar både min pojkvän och några av mina närmsta? Väx upp. Och jag skrev tidigare att jag tyckte du va falsk, det stämmer. Först lördagen den 30/11 skriver du världens gulligaste medelande till mig i 20 års present och sen inte ens en vecka efter alltså fredagen den 5/11 utan att ha haft kontakt med mig sen lördagen innan säger du upp kontakten med mig? Men en sak som jag uppriktigt kan säga är att jag är ledsen för att jag inte kunde göra mer för dig. Det är jag verkligen, önskar av hela mitt hjärta att jag hade kunnat göra dig bra. Men bara för att jag inte kunde det så ger det dig ingen rätt att trycka ner mig. 
Men som jag sa till dig när du va här innan idag och kastade pengar omkring dig och förde liv så att byggarna ute på altanen reagerade och senare frågade vem som hade mördat vem, det är så som vi va i våras och fram till typ mitten av i sommras jag kommer att försöka komma ihåg oss. Med leende på läpparna och med lyckan rakt framför oss. Det är även så jag hoppas att vår relation en dag ser ut igen. För trots allt så tycker jag att du är en helt fantastisk människa. Du är stark, starkare än vad du själv tror och du ställer oftast upp på dina nära och kära. Du är en person som jag brukade kunna skratta med tills det gjorde ont i magen och det är inte många som jag har kunnat det med. Oavsett vad, så kommer den här tiden i Stockholm alltid påmina om dig. Och jag är säker på att jag oftast kommer att tänka tbx till den här tiden med ett leende på läpparna. För vi hade mycket kul tsm, det kan du inte säga något annat om. Sen slutade det kanske illa, mycket illa. Men jag väljer att försöka komma ihåg det som va bra.

Och Elsa, jag vill inte ha fler negativa kommentarer om att jag inte står för det jag säger och skriver för det gör jag. Tro mig. Men bara för det behöver inte jag ta massa falska påhopp, falska kommentarer och liknande från din sida. Speciellt inte här, på min blogg som jag har för att skriva av mig när jag behöver det. 
Irriterar det jag skriver dig så mycket så strunt i att läsa min blogg ist, det är mitt tips till dig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0