dansklipp

Sitter och tittar på dansklipp med styvsyster och hennes kompis som är nere från Göteborg och hälskar på den här veckan.

Gud va jag saknar dansen, tur man ska ut och röra på rumpan till helgen igen:P
Fick tydligen inte nog i Fredags, men vem kan egentligen få nog av dans?

Nu blir de lite kvällsfika när pappa kommer hem från jobbet sen ska jag nog bara ta det lungt.
Om inte någon annan kommer med bättre förslag:P

Oh just det, jag fick mitt samtal med och det gick super bra. Bättre än förväntan och det va inte ens jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Det var bara skönt att få lätta på hjärtat och slippa behöva vara tyst om vad jag gör osv :P

Ne nu vill jag ha mat så ska gå och stressa dom lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0