försiktiga steg

Med försiktiga steg är jag på väg tbx. Två steg frammåt, ett steg bak. Eller va är det man brukar säga?
Jag är hemma i Skåne igen, med familj och vänner runt mig känns allt bättre.
Det har gått några dagar och jag har fått en chans att fundera och tänka efter.
Jag vet vad jag vill ha nu, mer än innan. Jag vaknar på morgonen med styrka och glädje. Jag längtar efter dagen som jag har framför mig. Det är skönt att jag har börjat hitta mig själv igen, mitt glada vanliga jag.

Nu ska jag fixa mig sen är det jobb och efter jobb är det utgång med mamma, moster och kusin.
Som sagt, jag har funnit glädjen i att längta efter en ny dag. Och jag tackar familj och vänner för stödet jag fått. Ni är guld värda<3


Med försiktiga steg går allt, jag är en envis person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0