hej mitt vinterland

Det är vitt utanför mitt fönster. Först tyckte jag bara att det va blärk men sen började jag se det mysiga med det.
Tända ljus, en bra film och en kopp varm choklad.

Och nästan så mysig blev min kväll. Åkte hem till Fredrik vid halv sju tiden och han mötte mig vid tåget genom att kasta en snöboll på mig, snällt av han va? Men jag kastade tbx och så fortsatte vi hela vägen hem till han. Sen skottade vi lite snö på uppfarten, snällt av oss va? :P. Och sen byggde vi en snölykta som vi satte ner tända värmeljus i. Den blev riktigt fin tycker jag och mysfaktorn va hög! Efter det gick vi in och lyssnade på bra musik (bruce springsteen ;P) och bara mös.

Nu är jag hemma igen och ska snart krypa ner i sängen och kolla ett avsnitt "gossip girl" tror jag. Imorgon blir det stan med Ida :D


Vår fina snölykta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0