i'm just trying to be happy

Jag tänker inte bry mig om blickar och kommentarer. Inte den här gången.
Jag tänker bara tänka på mig själv, jag ger mig själv rätten att vara egoistisk.
Den här gången handlar det bara om mig, att jag ska hitta min lycka.
Hade ni frågat mig för två veckor sen så trodde jag verkligen inte att jag skulle sitta och säga såhär idag men det gör jag. Att jag flyttade hem en vecka förtidigt från Stockholm va precis vad jag behövde. Att det tog slut mellan mig och Fredrik var ännu en sak som va bra, för oss båda. Att jag fick komma hem till familj och vänner (både nya och gammla) va det bästa som hände. Den sista veckan har varit ett rent lyckorus för mig och det va längesen jag kände mig så här glad och fri på något sätt.

Jag längtar efter varje ny dag, längtar efter att få se vad den innebär.
Jag söker jobb och lite halvt lägenheter med. Jag hittar min väg genom livet och jag verkligen älskar vandringen på ett sätt som jag inte gjort innan.

Jag är lyckligare än aldrig förr, trodde verkligen inte för två veckor sen att jag skulle känna såhär nu efter allt men det gör jag. Jag är bara mig nu och det räcker så sjukt bra för mig.



Don't care about all the pain in front of me
cause I'm just trying to be happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0