it´s time

Nu är det dags för mig att kryppa ner i sängen och sova.
Kanske tur att det inte finns fler avsnitt av "Gossip Girl" ute som man kan se för då hade jag varit fast ett tag till.
Älskar den serien, funderar på att börja se om den.

Har läst alla böckerna och älskar dom med. Minns när jag öppnade den första boken för första gången. Jag gick i nian och satt på bussen upp till jönköping. Efter det va jag fast. Det ända som är lite små tråkigt är att böckerna och serien inte alls är samma men samtdigt är det bra för då har jag två saker att njuta av utan att veta vad som händer näst. Eller ja, böckerna kan jag ju utantill vid det här laget men innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0