lillasyster kommer

Min älskade, söta, underbara och saknade lillayster kommer upp till mig på torsdag.
Ska bli riktigt skoj. Skulle ju egentligen träffat henne på oavsett på lördag för då ska jag och Fredrik åka till västerås för pappas släkt bor där så ska vi fira att jag blivit 20 men nu blir det så att syster åker iförväg upp och åker med mig och Fredrik till västerås på lördag. Ska bli så sjukt skoj att ha min syster här uppe. Vi kommer inte göra något speciellt alls, hon kommer vara med mig med barnen, vi kommer att gå på stan och vi kommer att mysa. Men bara att hon kommer upp och kommer att finnas här i två dagar gör mig sjukt glad. Min älskade lillasyster, om du bara förstod hur mycket jag älskar och saknar dig <3



Lillasyster och jag i början av 09, tror jag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0