Lyckat!

Gårdagen blev verkligen lyckad, så sjukt lyckad!
Iaf till precis innan Shake stängde..

Jag jobbade till halv 8 sen snabbt hem , gjorde vid mig fick lite dricka i mig och sen hämtade taxin mig, mamma, moster och kusin vid 20 över 8. Ner till shake, kramade om Matilda som jobbade.
In i ladan där Perikles spelade. Lizett med co kom. Sen bjöd kvällen på dans och skratt även Maria och de gänget dök upp. Längesen jag dansade så mycket måste jag säga och det va så sjukt skoj:D
Dock ramlade jag och Maria och jag landade såklart på min mobil så glaset gick sönder men det är redan lagat (tack Max!)

Kvällen slutade dock i kaos men det verkar ha löst sig lite iaf och det är skönt det. Dock är jag fortfarande arg på gubbhelvete som inte hittade någon i sin egen ålder att bråka med :P Och han va inte ens inblandad från början.

Aja folk har ingen respekt för andra, det har vi ju alla konstaterat innan men igår va de som sagt extremt dålig respekt på stället.

Men som jag sagt innan, jag ska inte fokusera på de negativa utan på de posetiva och det bjöd kvällen på gott om :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0