Min helg

Min helg har verkligen varit super duper.
Började i fredags vid tolv tiden då jag, min syster och, Carro (min äldsta flicka) åkte in till stan. Vi gick och tittade en del, min syster shoppade. Sen åkte vi hem vid tre tiden. Sen hämtade vi tvillingarna osv.
Vid sju tiden åkte jag och Hanna och käkade på en pizzeria och efter det åkte vi hem till pojken min. Vi kollade idol och bara umgicks.

På lördagen bar det av till västeårs för mig, Hanna och Fredrik. För att åka till farmor där pappa, hans flickvän och resten av pappas släkt befann sig för att fira min 20 års dag. Vi åt gott, umgicks, pratade, skrattade och jag fick presenter. Vi var tbx i Stockholm vid 10 på kvällen och då åkte jag och Fredrik rakt hem till han för att sova.

På söndagen sov vi ganska länge sen åkte jag hem, duschade osv och sen åkte jag till gamla stan för att möta upp Nelly och hennes kompisar för att kolla när MFF tog sm guld på baren After. Va riktigt bra tryck, härliga människor och en bra match så eftermiddagen blev verkligen super lyckad. Efter matchen åkte jag direkt för att kolla bio med älskling. Blev "the social network". Den va faktiskt över förväntan och jag gillade den.
Eftersom den va slut vi halv elva va det bara rakt hem och sova sen.

Tack alla för en super helg. Nu längtar jag till nästa, inte för att jag vet vad som händer då utan för att det just är helg och det betyder en vecka mindre kvar i Stockholm. Ja, jag har börjat räkna ner nu:)


Nu är min älskade lillasyster hemma igen men vi ses snart igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0