mys med barnen

Ikv ska jag ha barnen. Vi ska kolla på Idol och bara mysa. Käka lite popcorn och sånt gott :D
Idag har jag faktiskt knappt gjort något alls. Kan bero på att pappan i familjen är hemma och att jag råkade sova till 12. Har iaf tvättat lite. Behöver ju inte stryka än då jag strök undan allt igår.

Ist har jag fortsatt min jakt på lägenhet i Lund, någon som har lite tips hur man hittat en hyfsat billig lägenhet ganska centralt i Lund?
Har även sökt lite jobb eftersom jag bara kommer att vara timanställd på Coop.
Skickade iväg en ansökan till fritidsledare i Lund. Hade verkligen varit drömmen om jag fått det då jag tänkt börja utbilda mig till fritidsledare till nästa höst. Håll tummarna för mig :D

Nu nu kurrar min mage så börjar bli dags att gå och få lite mat i den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0