underbart höstväder

Både igår och idag är det underbart höstväder utanför mitt fönster.
Solen skinner och jag kan faktiskt helt ärligt säga att jag tycker det är fint med alla löv som ligger på marken osv.

Igår kom ju min syster upp till mig. Hämtade henne på bromma vid 10-tiden. Sen bar det av hemmåt, hämtade min äldsta flicka och sen bar det av till Täby centrum. Där hade dom rea så blev två lånärmade tröjor för min del för 125 kr tsm så de va lagom:P Och en lagades det mat osv och sen blev det filmmys på kvällen.

Nu håller vi på att fixa till oss och göra oss lagom snygga för att ta en runda in till stan. Min äldsta flicka ska också med då hon inte har någon skola idag.


En bild på mig och lillasyster från igår <3

Kommentarer
Postat av: Ewa

Mamma & pappa är också i STHLM nu. De var i Bromma innan idag =P Hälsade på farfar på kyrkogården =(<3

2010-11-05 @ 16:32:08
URL: http://ewapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0