vännskap rostar aldrig

Äkta vännskap rostar aldrig. Det är något jag lärt mig genom åren.
Att är det äkta så kan man vara ifrån varandra i flera månader men när man väl ses så känns det som det va igår sist. Oavsett vad som händer så hittar man alltid tbx till varandra.

För ungefär 1,5 år sen så ändrades mitt liv fullständigt och jag behandlade därför några av mina närmsta vänner riktigt illa. Något som jag idag ångrar så fruktansvärt mycket.

Men så nu nyligen har jag fått tbx kontakten med den jag saknat mest. Min "lillasyster" Jenny. Och det för mig, idag, betyder mer än allt. Vi ska fortsätta att försöka hitta tbx till varandra men jag tror att det kommer gå galant och att vi kommer bli ännu starkare än vi va tidigare för som hon precis sa " det som inte dödar en gör en starkare".

Jag saknar dig vännen otroligt mycket men snart ses vi igen <3



Vi två på nyår 08-09 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0