18 oktober

Hösten har nu även kommit till Stockholm för att stanna.
Man riktigt känner hur kylan biter i ens kinder när man går ut.
Det är dags att börja använda vantar, mössa och halsduk igen.
Det påminer mig om att jag måste köpa ny halsduk och mössa med för den delen.

Helgen va bra, mycket bra. Lördagskvällen tillbringade jag med glada människor för att fira att Emma fyllde år.
Men eftersom jag inte drack och inte skulle med ut blev det en ganska tidig kväll för min del, iaf hos Emma.
För vid 23 tiden tog jag mig till Fredrik ist för att sova där. Vi gick inom affären för att handla lite dricka och något att äta på och sen gick vi hem och pratade en del innan vi satte på en film. Somnade nog inte från klockan va typ tre. Vaknade vid 12 på söndagen, gick upp åt frulle och allt annat man gör på morgonen och sen åkte jag in till stan för att gå en runda där med Ida. På kvällen åkte jag hem en runda till Linn för att hjälpa henne plugga.

Dagen idag har varit lugnt, läxläsning, tvätt, mat och umgås med familjen.
Nu blir det snart film och sen sova.



Såhär söt och påklädd va jag när jag gick från Linn i söndags kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0