23 oktober

Idag har verkligen varit super mysig. Började med att jag visade Camilla stureplan och området där omkring. Sen gick vi till taccobar då jag hade glömt min mössa där igår. Då hör jag Mill säga, öe kolla vilken stor pälsmössa. Jag kollar och konstaterar ja den va ful. Sen börjar hon nypa mig i magen och blir rent hyper. Så jag kollar igen då jag fattar att det är de hon vill att jag ska göra. Ser Kissies lillebror vid bordet och konstaterar då att den fula pälsmössan ägs av Kissie. Så nu har jag sett henne med. Måste säga att hennes näsa va faktiskt fin, tro det eller ej :D

Efter det åkte vi till gamla stan och fikade med Linn och Vickan. Super mysigt!
Sen blev det en till runda på stan, bokade bord på tgif och köpte ögonmasker till nästa lördag med.
Och nu på kvällen har jag och Mill ätit bakade potatis och nu snart blir det film och kräng. Perfekt avslutning på den här dagen:)
Men sen åker hon tyvärr hem imorgon :( Men då ska jag va flytthjälp till älskling som ska flytta ut till djursholm ekeby ist så nu kommer jag ha han närmre mig:D Och sen får vi ju inte glömma att det är fyra månader imorgon sen jag och baby blev en igen <3

Bilder från dagen kommer lite senare för nu ska vi starta film nummer ett som är "letters to juliet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0