bilder som väcker minnen

Jag älskar gammla bilder, älskar att bli påmind om härliga minnen som man helt glömt bort.
En bild kan få mig att drömma mig bort hur länge som helst.
Något av de knäppaste är nog dock när jag hittade bilder på Fredrik från min data sen midsommar 07, jag som trodde att jag inte träffade han från sommaren 09. Jag hade visst fel. Speciellt med tanke på att jag senare fått höra att jag dessutom sjöng sing star med han på en 18 års fest våren 08 :P
Som det kan bli och chockad blev jag när jag verkligen inte visste att jag hade han på foto:P

Och precis började jag prata med Robin eller "bror" som dom flesta känner till han som.
Vi pratade om gammla minnen och när vi festade på lussevakan 08, hittade även bilder från den kvällen.
Tänkte att jag skulle bjuda på en bild där jag precis innan fick för mig att jag va starkare än bror vilket slutade med att jag hamnade på golvet.



Jag älskar foton, minnen osv.
Jag måste verkligen bli bättre på att börja fota allt igen, är ju så roligt att ha senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0