glad att jag inte är hemma i skåne

Idag är jag verkligen glad att jag inte är hemma för dels har de tydligen snöat och sen har vi en galning som leker lasermannen och springer och skjuter folk.
Om vi ska ta snön först, jag gillar snö och det får gärna snöa. Men helst efter min födelsedag, känns lite tidigt innan tycker jag.
Och till skjutandet, jag vet inte ens vad jag ska säga om saken. Det är sjukt. Att sånna saker ens händer? Känns som man befinner sig i någon kass actionrulle eller något.

På tal om film, jag åkte hem till pojken igår kväll. Vi pratade, massor om jag ska va ärlig. Det är nog väldigt få som har ett perfekt förhållande och vi är tyvärr inte några av dom som har de. Alla har sina problem men jag hoppas att våra försvinner efter igår. Känns så, som jag säger till Fredrik och till många andra så tror jag på detta. Jag tror på mig och Fredrik och att vi ska fixa detta och han tror likadant, det är allt som betyder något.
Just det, tbx till filmen:P Vi såg även en film ; Memento. Den va riktigt bra måste jag säga men då hela filmen utspelar sig baklänges så måste man hänga med hela tiden. Men verkligen, sjukt bra och värd att se! Jag hade velat se den igen för jag tappade bort mig själv en stund igår och utbrast då att jag inte fattade något alls vilket ifs fick Fredrik att skratta. Sen så sov jag även där, riktigt mysigt. Men inte lika mysigt när hans klocka ringde 20 över 6 :P Men jag steg upp, satte mig på tåget med Fredrik hoppade av på min hållplats och gick hem och sov :P
Sen kom Ida en snabbis med :D

Nu blir det snart sängen, måste ju tagga :D För imorgon kommer äntligen Camilla, som jag längtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0