kvällsbesök

Jag fick oväntat kvällsbesök ikv. Ett samtal och fem min senare hade jag sällskap.
Men saker och ting blir inte alltid vad man tänkt sig och det är väl minst sagt vad man kan säga om det här besöket. En halvtimme var jag ensam igen.. Och det är väl som dom säger, tårarna faller på kvällen för då kan ingen se dom. Men imorgon är det nya tag, nya krafter och nya möjligheter. En ny dag att se till så att allt blir precis så som jag vill ha dom.

Det är en bra sak med mig, jag vet vad jag vill ha och sen kämpar jag för det tills sista loppet är förlorat.
Och jag vet om att än finns det många lopp att springa och jag kommer att springa dom alla. Jag kommer att kämpa in i det sista, för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0